Holding a general financing workshop in Learak

کارگاه عمومی تامین سرمایه جمعی (کراودفاندینگ) با حضور جمعی از علاقمندان و فعالان هنر استان فارس در روستای سیوند و خانه ‌لیرک برگزار شد.

خانه لیرک با هدف حمایت از هنرمندان فعال خارج از تهران، کشف استعداد و حمایت از پروژه‌های هنری این افراد، رویداد مشترکی همراه با سایت حامی جو آغاز و اجرایی کرده است. برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیز یکی از بخش‌های این رویداد هنری و فرهنگی است.
روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۹ خانه‌ لیرک میزبان شیما ‌صابری؛ مدیر وبسایت حامی‌جو بود که تدریس گارگاه عمومی «تامین سرمایه جمعی (کراودفاندینگ)» را به عهده داشت.
صابری بعد از معارفه با شرکت کنندگان تاریخچه‌ی کوتاهی از روش تامین سرمایه جمعی (کراودفاندینگ) در جهان، روش‌های مختلف و نمونه‌های بین‌المللی آن ارائه داد. پس از آشنایی شرکت‌کنندگان با بخش‌های مختلف سایت حامی‌جو، یکی از تجربه‌های موفق تامین سرمایه جمعی در حامی‌جو معرفی شد.
زینب تبریزی یکی از مستندسازانی است که توانسته برای فیلم «تمام چیزهایی که جایشان خالیست» به شیوه کراودفاندینگ با موفقیت تامین سرمایه کند. او در یک ساعت پایانی کارگاه، تجربه‌های خود در کمپین تبلیغاتی فیلمش را برای شرکت‌کنندگان بازگو کرد.
این کارگاه با حضور و استقبال تعدادی از علاقمندان و فعالان هنر در شهر شیراز و استان فارس برگزار شد.